Regulamin
1. WARUNKI OGÓLNE
- Przedmiotem sprzedaży są towary wymienione wyłącznie w cenniku przedstawionym w sklepie internetowym w chwili składania zamówienia.
- Ceny podane w naszym sklepie nie są ofertą handlową w rozumieniu kodeksu cywilnego
- Przed rozpoczęciem zakupów prosimy zapoznać się z regulaminem naszego sklepu.
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Ceny towarów są podawane w złotówkach, zawierają one podatek VAT, nie zawierają kosztów przesyłki.
- Dla towarów z ceną 0.00 zł zapytania ofertowe prosimy składać telefonicznie lub e-mailem, odwrotnie przedstawimy ofertę cenową z terminem dostawy.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w sklepie internetowym lub wprowadzania w nich zmian.
- Warunkiem przyjęcia zamówienia jest rejestracja konta w naszym sklepie internetowym i telefoniczne potwierdzenie złożonego zamówienia. Brak potwierdzenia w ciągu 24 godzin spowoduje anulowanie zamówienia.
- Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień aż do wyczerpania zapasów towarów.
- Istnieje telefoniczna możliwość dokonania zmian we wcześniej złożonym zamówieniu lub rezygnacji z zamówionych towarów ( jeśli przesyłka nie została wysłana ).
- We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz ochronie danych osobowych.
2. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA I TERMIN DOSTAWY
- Dostawa towaru pod wskazany adres następuje przeważnie w ciągu 2-4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
- Czas dostawy zależy od:
Formy zapłaty:
- Przelew ( czekamy na wpływ środków na konto )
- Wysyłka za pobraniem
Dostępności towaru:
- Chwilowy brak produktu
- Przerzuty między magazynowe
- Specyfika produktu – „na zamówienie”
- Braku kontaktu z Klientem w przypadku knieczności sprecyzowania zamówienia lub poprawności danych.
- Czasu złożenia zamówienia: do godz. 13.00 – wysyłka tego samego dnia, po godz. 13.00 – wysyłka dnia następnego.
- Wysyłki realizujemy za pośrednictwem:
- Poczty Polskiej - paczka priorytetowa
- W przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia przesyłki bądź podania błędnego adresu przez Klienta, sklep zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami transportu przesyłki w obie strony.
3. KOSZT WYSYŁKI
- Jeśli wartość zamówienia nie przekracza 200,00 zł brutto - koszt dostawy wynosi 20,- zł.
- Przy zamówieniu powyżej 200,00 zł brutto – dostawa GRATIS.
4. SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Klient może wybrać następujące sposoby płatności:
- zapłata za pobraniem ( tylko do 5000zł ) - u listonosza w chwili odbierania przesyłki
- Przedpłata przelewem
- Na wszystkie towary zakupione w naszym sklepie wystawiamy fakturę VAT.
5. GWARANCJA NA ZAMÓWIONE PRODUKTY
- Wszystkie towary dostępne w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta.
- Reklamowany towar musi być zakupiony bezpośrednio w naszym sklepie.
- Gwarancja obejmuje uszkodzenia produktu wynikające z jego WADY UKRYTEJ, a nie powstałej na skutek uszkodzenia mechanicznego, chemicznego, zabrudzenia wrażliwych mechanizmów, zalania płynem, oddziaływania wysokiej temperatury lub ognia, wyładowania atmosferycznego, samodzielnego ingerowania w produkt lub próby jego naprawy.
- Produkt musi być dostarczony w komplecie tj. w oryginalnym opakowaniu, z wszystkimi akcesoriami, dokumentami i innymi elementami z którymi został do Państwa dostarczony. Produkt musi zawierać oryginalne plomby/naklejki gwarancyjne.
- Do przesłanego produktu należy dołączyć szczegółowy opis uszkodzenia towaru.
6. ZWROT TOWARÓW TECHNICZNYCH I REKLAMACJE
- Klienci, którzy dokonali zakupu artykułów technicznych w naszym sklepie internetowym mają prawo zwrócić go w ciągu 10 dni roboczych od dnia zakupu, pod warunkiem, że produkt nie był używany oraz posiada oryginalne, kompletne i nienaruszone opakowanie. Kwotę 100% ceny artykułu zwracamy na podane przez Klienta konto bankowe w ciągu 10 dni od dokonania zwrotu. Zwrotowi nie podlegają poniesione koszty dostawy oraz odesłania towaru do naszej firmy. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać „ZWROT”.
- Zwroty i reklamacje towarów medycznych i farmaceutycznych reguluje prawo farmaceutyczne.
- Procedura zwrotu towaru :
- Klient przesyła na adres sklepu Unidentomed oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- Sklep Unidentomed weryfikuje zasadność zwrotu
- Klient dostarcza zwracany towar do sklepu Unidentomed wysyłając go na swój koszt.
- Sklep Unidentomed weryfikuje stan artykułu.
- Sklep Unidentomed zwraca pieniądze na konto kupującego w ciągu 10 dni.
UWAGA! Produkty noszące jakiekolwiek ślady używania ( zarysowania, zerwana folia, usunięte zabezpieczenia itp. ) będą zwracane do nabywcy na jego koszt.
Zamówienia
można składać telefonicznie, faxem lub e-mailem.
Sprzedaż wysyłkowa na terenie całego kraju.
Zamówienia telefoniczne w godz. 10:00 - 17:00
Kontakt
UNIDENTOMED
Materiały Stomatologiczne i Protetyczne
ul. Wiejska 84
66-415 Santocko
tel. kom.: 792 762 914 i 602 744 284
tel/fax: 95 7294 232
e-mail: info@unidentomed.pl |
ODDZIAŁ W GORZOWIE WLKP.
ul. Słoneczna 7e/3
66-400 Gorzów Wlkp.
tel. kom.: 792 762 914 i 602 744 284
tel./fax: 95 7294 232
e-mail: info@unidentomed.pl |